FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Koncert d. 27/4 - Kraken (05-01-2002 12:32:59)
            Et fedt sted, I har :o) - Onkel Stjernly (05-02-2002 19:33:42)

  • Tak for sidst!!! - Camilla & Charlotte (30-04-2002 13:35:14)
            Roskilde-kur :o) - Onkel Stjernly (30-04-2002 15:16:34)
                 Frisk igen :o) - Majbritt (30-04-2002 21:28:04)
            Hej - Rie Rasmussen (30-04-2002 21:47:15)

  • 5 dage tilbage!! - Christina Pilested (30-04-2002 09:34:54)
            Nedtælling - Onkel Stjernly (30-04-2002 10:24:00)
                 Snart 4 dage ;0) - Christina Pilested (30-04-2002 19:47:53)

  • En Dejlig Morgen - kanon nummer - Niels (29-04-2002 20:46:22)
            godt spørgsmål - steffen qwist (29-04-2002 23:02:59)
            Et dejligt nummer :o) - Onkel Stjernly (29-04-2002 23:04:51)

  • Total skøn koncert i Portalen! - Lene (29-04-2002 18:33:09)
            selv-tak - Rie Rasmussen (29-04-2002 23:20:44)
            vi bliver ved - steffen qwist (29-04-2002 23:51:09)
                      Gang i stativerne.......... - Onkel Stjernly (30-04-2002 07:01:58)

  • Det var kanon godt i Viften - Kenneth Pedersen (29-04-2002 10:45:31)
            Stanley var på den... - Rie Rasmussen (29-04-2002 17:14:07)
                 Det er jeg ked af ....... - Kenneth Pedersen (29-04-2002 17:30:09)
            kom den 5. oktober - steffen qwist (29-04-2002 20:13:50)

  • Tak for en kanon aften - chips,Erik,Steffen og alle de andre (28-04-2002 18:09:44)
            kom den 5. oktober - steffen qwist (28-04-2002 21:51:42)
                 Det er en aftale - Chips, Erik og Steffen (28-04-2002 22:02:04)
            dejligt dejligt - Onkel Stjernly (28-04-2002 22:08:06)

  • FEDEST!!!!!!!! - Randi Chabert (28-04-2002 17:10:22)
            Tak skal du have - Rie Rasmussen (28-04-2002 19:09:05)

  • En fed stemning.. - Line & Randi (28-04-2002 12:27:55)
            I styrer den undelynemig osse for vildt :o) - Onkel Stjernly (28-04-2002 15:36:33)
            vi følte os også mere end velkommne - steffen qwist (28-04-2002 17:29:25)

  • Forsinket tak for en fed koncert i Tivoli - Søren (27-04-2002 21:31:10)
            Hør, Søren ... - Klaus K. (28-04-2002 04:33:52)

  • Tillykke!!! - Mette Nymark (26-04-2002 23:55:46)
            rettelse.... - Mette Nymark (igen) (26-04-2002 23:57:28)
                 Tak for det, Mette ... - Klaus K. (27-04-2002 01:08:46)

  • Juhuuuu!!!! - Christina Pilested (25-04-2002 15:18:08)

  • Tak - Lars Henrik Olesen (24-04-2002 23:43:28)
            Det er utrolig dejligt, Lars ... - Klaus K. (25-04-2002 02:42:26)

  • WEEEEE!!!! - Christina Pilested (24-04-2002 19:07:43)
            Kanon text, du dér har skrevet ... - Klaus K. (24-04-2002 22:31:23)
                 Selvfølgelig kan I det!!! - Christina Pilested (24-04-2002 23:20:22)

  • FED KONCERT I VIBORG! - Ditte Nielsen (23-04-2002 15:28:53)
            jer kan jeg godt huske - steffen qwist (23-04-2002 18:48:45)

  • RIE!!!!!! - Christina Pilested (23-04-2002 14:09:57)

  • ang. forårs tour! - Maria Bisgaard (23-04-2002 13:57:22)
            3. maj ?? - Klaus K. (23-04-2002 16:50:07)

  • hvilken guitar ??? - Tom (23-04-2002 10:13:48)
            Yamaha - steffen qwist (23-04-2002 18:55:01)

  • Koncert i Tivoli - Anna (23-04-2002 10:07:25)
            Held og Lykke - Rie Rasmussen (23-04-2002 10:54:13)
                 hej - Anna (25-04-2002 14:18:04)
            Overtale ham ...? - Klaus K. (23-04-2002 11:17:53)
                           Ja..... - Ask (23-04-2002 14:08:50)
                           Bare rolig - Anna (25-04-2002 14:06:25)
                                     Fletninger, betjente & kønshormoner ..? - Klaus K. (25-04-2002 15:03:42)
            Husk nu 5.oktober! - steffen qwist (23-04-2002 19:03:45)
                                               Ja gerne - Anna (25-04-2002 14:20:06)

  • Tak for en kanon koncert i Tivoli - Majbritt (22-04-2002 21:14:02)
            Tillykke - Rie Rasmussen (23-04-2002 10:45:02)

  • Tak for en stor aften - Camilla & Charlotte (22-04-2002 19:30:57)
            tak selv - steffen qwist (22-04-2002 20:58:05)

  • You make me HIGH!!!!! :-) - Signe Agner Holm (22-04-2002 08:45:40)
            Til CurlyGirl - Rie Rasmussenr (22-04-2002 09:05:07)
                 Det siger I jo.... - Signe Agner Holm (22-04-2002 09:19:34)
            sjov idé! - steffen qwist (22-04-2002 21:04:23)
            Fedt at optræde med dig, Signe - Onkel Stjernly (23-04-2002 09:29:31)

  • Kan I blive ved at overgå jer selv?? - Jannie Johanson (21-04-2002 15:36:29)
            Hej Jannie - Rie Rasmussenr (22-04-2002 08:51:37)

  • En fed koncert i tivoli!!! - Christina Pilested (21-04-2002 14:19:05)
            takker - steffen qwist (22-04-2002 21:11:32)
                 Dyrskue........ - Onkel Stjernly (23-04-2002 09:32:12)
                      Ja mon ik....?? - Christina Pilested (23-04-2002 14:00:25)
                           UPS!!!! - Christina Pilested (23-04-2002 14:06:09)
                                UPS 2 - Klaus K. (23-04-2002 18:29:53)
            Roskilde 5. maj kl. 17.00 - Klaus K. (23-04-2002 23:45:17)
                                          TAK!! - Christina Pilested (24-04-2002 14:26:16)
                                               Lige noget mere!! - Christina Pilested (24-04-2002 18:18:23)

  • Optagelse til tv4 - Kisser (21-04-2002 12:42:00)
            Bortset fra at det hedder DK4, så ... - Klaus K. (22-04-2002 02:41:10)
                 Musikvideo - Erik, svoger (28-04-2002 22:18:20)
            Tak Kisser - Rie Rasmussenr (22-04-2002 08:57:23)

  • Tak for en god koncert - Dan Jensen (20-04-2002 19:04:44)
            Tak i lige måde....osse i den grad! - onkel stjernly (21-04-2002 23:33:49)
            tak for det - steffen qwist (22-04-2002 20:53:13)

  • Tivoli - Maj, Henrik, Tom (20-04-2002 11:56:08)

  • En historie fra mit liv - Anna Brabrand (18-04-2002 17:22:22)
            Hej Anna - Rie Rasmussen (18-04-2002 22:09:08)
                 Hej Rie - Anna Brabrand (19-04-2002 10:54:26)
                 Hej Rie - Anna Brabrand (19-04-2002 11:04:39)

  • Glad RZZ RZZ;-) - Fanny (16-04-2002 11:03:15)
            Jamen, hvor skønt, Fanny ... ! - Klaus K. (16-04-2002 11:40:11)

  • For fed koncert i Randers. - Majbrith Byskov (15-04-2002 22:03:52)
            Dejlig aften i Randers - Rie Rasmussenr (16-04-2002 12:16:54)

  • I skal simpelthen opleves LIVE!!! - Sine Normann (15-04-2002 11:17:49)
            Nemlig, Sine ... ! - Klaus K. (16-04-2002 11:58:34)

  • 1000 tak.... :0) - Mette Nymark (14-04-2002 11:30:01)
            Forresten... - Mette Nymark:0) (15-04-2002 11:48:37)
                 Ja - billederne er da OK ... - Klaus K. (17-04-2002 00:49:25)

  • Hvornår er det lige det er? - Lizette (04-12-2002 21:53:47)
            måske 2 gange? - Onkel Stjernly (14-04-2002 03:29:45)

  • noder til kolde hjerter - Anne Knudsen (04-12-2002 15:25:41)
            Noder til Kolde Hjerter findes - Klaus K. (16-04-2002 12:07:19)

  • Er det okay... - Mathilde Dam (04-11-2002 21:45:48)
            Det er helt OK ... - Klaus K. (16-04-2002 00:02:40)

  • .... JUHUUU!! - Søren Engelbredt (04-09-2002 23:45:16)

  • hmm.... Lad mig se.... - Mette Nymark (04-06-2002 22:24:28)
            Vi glæder os til at se dig ... ! - Klaus K. (04-09-2002 00:16:29)
                 ??? - Mette Nymark (04-09-2002 16:06:24)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 13:09:49