FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Dødsannonce - Johndee aka smukke madsen (16-03-2006 15:47:11)

  • Sang - Kristian Norup (16-03-2006 14:25:38)
            En dejlig morgen - Charlotte (16-03-2006 15:29:01)
                 Tak - Kristian Norup (23-03-2006 16:02:13)

  • Hvornår kommer I til Horsens - Anni (16-03-2006 00:04:34)

  • elsker jer!!! - marlene wadum (15-03-2006 19:43:50)
            Opdragelse - Rie R (15-03-2006 21:53:45)
                 nye dvd - marlene wadum (16-03-2006 17:16:52)

  • "vores bedste" - Trine (15-03-2006 16:48:15)
            er helt ening - marlene wadum (15-03-2006 19:46:42)
            Klø på - Rie Rasmussen (15-03-2006 21:49:04)

  • Den nye CD og DVD er bare for super:) - Louise (14-03-2006 17:24:15)
            Mange muligheder. - Rie Rasmussen (15-03-2006 21:45:51)

  • Fed CD/DVD igen, igen - Finn Frederiksen (14-03-2006 16:58:55)
            Hej Finn! - Onkel Stanley (14-03-2006 18:29:41)

  • Roskilde??? - Hipzig (14-03-2006 13:49:22)
            Mener du Roskilde Festival?? - Rie Rasmussen (15-03-2006 21:43:48)

  • Vedr. dmdsupport/nyhedsmail? - Michael Rasmussen (14-03-2006 01:11:46)
            Forsinkelse - Charlotte (14-03-2006 09:03:16)
                 Gæstebog... - Charlotte (14-03-2006 09:06:03)
                      Det er bare helt iorden :-D - Michael Rasmussen (14-03-2006 11:07:56)

  • Billetter. - Line Sloth (13-03-2006 21:33:04)
            Sæføli vil vi det ... - Klaus K (13-03-2006 22:19:25)
                 COOL! - Line Sloth (14-03-2006 17:42:07)

  • Nr. 1 - Jan Petersen (13-03-2006 19:15:02)
            Juhuu - Rie R (15-03-2006 21:56:12)

  • Scooter - Johndee aka smukke madsen (03-12-2006 22:46:48)

  • Nu er det min tur til at have fødselsdag :-D - Michael Rasmssen (03-12-2006 21:52:59)
            Tillykke min dreng - Klaus K (03-12-2006 23:45:05)

  • Præstationsangst... - Madsen & Franck (03-11-2006 22:32:37)
            Det er der ingen grund til ... - Klaus K (03-12-2006 18:19:45)

  • Hitlisten - Niels Jørgen (03-11-2006 20:51:21)
            enig! - Line Sloth (03-12-2006 12:18:21)
            Kan man ønske sig mere? - Rie R (03-12-2006 17:11:13)
                      Flot svaret, Rie - Sven (13-03-2006 10:52:27)

  • Tillykke! - Line Sloth (03-11-2006 00:23:59)
            Vi ses - Rie R (03-12-2006 17:03:24)
                 self. - Line Sloth (03-12-2006 20:49:14)

  • Symbolik - Johndee aka smukke madsen (03-10-2006 22:55:32)
            Nå nu vi har den fremme ... - Klaus K (03-11-2006 02:19:04)
                 Ups - glemte lige ... - Klaus K (03-11-2006 02:22:53)

  • I R´ FOR FEDE !! - Jev (03-10-2006 19:27:04)
            Tak - Rie Rasmussen (03-12-2006 17:00:43)

  • "de bedste MUST HAVE DC/DVD gerne LIVE i 2006 - m.h (03-10-2006 19:24:55)
            Ja - vi skal nok! - Rie Rasmussen (03-12-2006 16:58:06)

  • Opsamling - Thomas (03-10-2006 17:59:29)
            Ok? - Rie Rasmussen (03-12-2006 16:54:11)

  • :-D fuldt fortjent... - Tommy (03-10-2006 13:14:18)
            Hej 2mmy - Rie Rasmussen (03-12-2006 16:49:33)

  • God weekend - Joannes tausen (03-10-2006 11:04:23)
            Kunst - eller fejl ... ? - Klaus K (03-10-2006 18:30:29)

  • HVis muligt. - susanne simonsen (03-09-2006 09:56:32)
            Hyggeligt - Rie Rasmussen (03-09-2006 22:59:13)
                 Fair go. - Hans K Rasmussen (03-10-2006 06:59:49)
                 Tak for det.. - susanne simonsen (03-10-2006 08:46:45)

  • nu skal jeg vist lige æde lidt af mine ord - Johndee aka smukke madsen (03-08-2006 21:31:29)
            Pas på du ikke får dem galt i halsen ... - Klaus K (03-10-2006 18:51:58)

  • Hej.. - trine andresen (03-08-2006 15:24:04)
            God fornøjelse - Rie Rasmussen (03-09-2006 22:55:00)

  • Skønt - Steen (03-08-2006 14:31:37)
            Ja. - Rie Rasmussen (03-09-2006 22:50:40)

  • Jamen, halløj :-) - Charlotte (03-08-2006 12:57:09)
            Skøønt - Rie R (03-09-2006 22:48:32)

  • I er sgu for vilde - Allan christiansen (03-07-2006 18:19:35)
            Hele familien :O) - Onkel Stanley (03-08-2006 17:39:04)

  • Sig nærmere tiden! - Mia (03-07-2006 15:59:17)
            GISP - Rie R (03-09-2006 21:52:58)

  • Nr. 1 på TDC album top 40 - Sarah Kyndesen (03-06-2006 21:53:36)
            Nr 18 på den officielle danske hitliste - Sarah Kyndesen (03-06-2006 21:58:01)
                 Det ser herligt ud, hva ... ? - Klaus K (03-07-2006 00:00:07)
                      Ja det må jeg nok sige - Sarah Kyndesen (03-07-2006 15:02:21)

  • Tak - Lizette (03-05-2006 23:36:25)
            Lærerige oplevelser - Rie R. (03-09-2006 21:48:13)

  • Grib Mikrofonen - Niels Jørgen (03-05-2006 21:38:02)
            Har ikke været der endnu... - Kristina Melika (03-06-2006 00:02:39)
            Skru ikke forventningerne for højt op ... - Klaus K (03-06-2006 01:12:34)
                      KK Du snakker - Johndee aka smukke madsen (03-06-2006 01:35:33)

  • Ej....hvor er det godt!!! - Tanja (03-05-2006 19:23:41)
            Fedt - Rie Rasmussen (03-09-2006 21:44:01)

  • SUPER band - findes der noget bedre musik!?? - Louise - Struer-boer! (03-05-2006 18:15:15)
            Kom til koncert - Rie Rasmussen (03-09-2006 21:33:10)

  • Koncert i Vdb? - Amalie (03-05-2006 11:15:44)
            Koncerter - Rie Rasmussen (03-09-2006 21:28:30)

  • vinteren er lumsk, men en god sang gør underværker - Lea (03-04-2006 14:40:30)
            Du er ikke alene! - Mia (03-04-2006 22:24:54)
                 go bedring til Jer begge! - Onkel Stanley (03-05-2006 18:18:51)

  • Rie. - Cindy (03-04-2006 13:40:10)
            Der varmer - Rie Rasmussen (03-09-2006 21:22:00)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 15:18:47