FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • kanon - henrik (03-04-2006 11:57:55)
            Tungen! - Onkel Stanley (03-04-2006 12:37:54)

  • Tillykke!!!!! - Joannes Tausen (03-03-2006 18:36:57)

  • Den nye med jeres bedst er fremragne - Gitte (03-03-2006 16:22:05)
            Kom og syng med, Gitte! - Onkel Stanley (03-04-2006 12:07:17)

  • ros - Ricki Andersen (03-03-2006 13:41:11)
            Tak for ros, Ricky! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:38:35)

  • Tillykke med det album - Anne Mette Vyum (03-02-2006 22:38:02)
            Fedt at høre! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:26:58)
            Gør vi det godt nok - christina Lund (03-06-2006 12:24:58)

  • nyt album - Anja B. Rasmussen (03-02-2006 12:14:43)
            Hej Anja! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:23:36)

  • Hvad Fa***** er det for et land - Johndee aka smukke madsen (03-01-2006 23:56:23)
            Har du netbank? - Michael Rasmussen (03-02-2006 00:14:55)
                 Det kan åbenbart ikke lade sig gøre :-( - Michael Rasmussen (03-02-2006 00:25:50)
            Rolig nu, lillefar ... - Klaus K (03-02-2006 00:41:23)
                           Reserver - Charlotte (03-02-2006 09:06:55)
                                Det havde jeg ikke lige tænkt over :-D - Michael Rasmussen (03-02-2006 10:48:15)
                           Lillefar er ikke blevet far endnu - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 10:47:18)
                                          Ork - det kommer snart ... - Klaus K (03-02-2006 16:36:45)
            Fona . - Line Sloth (03-02-2006 12:10:19)
                                                    Tak - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 16:12:43)

  • Mange tak allesammen. - Rie Rasmussen (03-01-2006 22:08:57)
            I lige måde du:-D - Michael Rasmussen (03-01-2006 22:56:58)

  • Hilsen - Peter Krøis (03-01-2006 21:01:53)

  • tillykke - kristine (03-01-2006 20:38:17)

  • Tillykke :) - Maria Hille (03-01-2006 18:23:36)

  • Hip Hurra - Annegrethe (03-01-2006 18:19:35)

  • Kæmpe tillykke! - Jan Petersen (03-01-2006 18:16:47)

  • Kæmpe tillykke til Rie! - Per og Kristina Melika (03-01-2006 16:42:59)
            40 - Niels Jørgen (03-01-2006 17:58:23)

  • TILLYKKE - Tanja (03-01-2006 15:55:44)

  • Også tillykke herfra - Steen (03-01-2006 14:28:47)

  • TILLYKKE! - Line Sloth (03-01-2006 13:16:19)

  • Også tillykke herfra :-) - Charlotte (03-01-2006 13:03:22)
            Hvor herligt at høre fra formanden igen ... - Klaus K (03-01-2006 13:06:55)

  • Glæder os helt vildt!!! - Eva Smith (03-01-2006 11:53:14)
            Amager Bio - Onkel Stanley (03-01-2006 19:59:41)

  • Tillykke, tillykke, tillykke... - Sarah Kyndesen (03-01-2006 11:18:06)

  • Tillykke Rie. - Malou, Milla, Mogens og Dorte (03-01-2006 08:05:37)

  • Tillykke Rie - Maria Kristensen (03-01-2006 06:37:54)

  • MARTS den bedste mdr. i alle årene:-D - Michael Rasmussen (03-01-2006 00:07:36)

  • tillykke rie - Mark (28-02-2006 23:44:29)

  • KK du er en pilfinger - Johndee aka smukke madsen (28-02-2006 21:53:53)

  • Tillykke med de 40 år Rie - Johndee aka smukke madsen (28-02-2006 21:52:55)

  • øv øv øv.... - Ole Jørgensen... (28-02-2006 21:23:09)
            Et lille råd - Klaus K (28-02-2006 21:51:55)
                 :-D *SMIIIIILLL* - Tommy (03-01-2006 16:06:37)

  • TILLYKKE - Niels Jørgen (28-02-2006 21:03:27)

  • hejdansermeddrenge - Bob schrøder (28-02-2006 17:54:16)

  • Lydkvalitet på "Vores Bedste" - Jensby (28-02-2006 17:34:01)
            Nå - vi synes lige omvendt ... - Klaus K (28-02-2006 19:17:46)
                 Lyd - definitioner - Jensby (28-02-2006 19:23:12)
                      Teknik ... - Klaus K (28-02-2006 20:25:05)
                           teknik - Mark (28-02-2006 23:41:26)
            Omvendt - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 00:08:03)

  • HIP HIP HUUURRRRAAAAA - Tommy (28-02-2006 15:40:23)

  • Lige et spørgsmål.. - Sarah Kyndesen (28-02-2006 14:20:01)
            Vi vil gøre alt for det ... - Klaus K (28-02-2006 14:44:41)
                 Ups :) - Sarah Kyndesen (28-02-2006 15:23:53)

  • hvor er I dejlige...... - maria svendsen (27-02-2006 19:19:31)
            Det er du da osse ... - Klaus K (28-02-2006 00:18:44)

  • Oscar Wilde... Hm - Mia (26-02-2006 23:27:45)
            Sikke litterær du er blevet ... - Klaus K (28-02-2006 00:24:57)
                 skjulte talenter! - Mia (28-02-2006 08:49:13)

  • Mit besyv - fornem udgivelse - Sven (26-02-2006 18:27:03)

  • Super cd/dvd - Annegrethe (25-02-2006 22:38:47)

  • Sangbogen 2 ? - Daisi (25-02-2006 17:15:56)
            Jowda - i 2007 - Klaus K (28-02-2006 01:04:21)
                 Opdagelse.. - Sarah Kyndesen (28-02-2006 14:25:00)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 16:35:52