| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
kanon - henrik (03-04-2006 11:57:55) Tungen! - Onkel Stanley (03-04-2006 12:37:54)
Tillykke!!!!! - Joannes Tausen (03-03-2006 18:36:57)
Den nye med jeres bedst er fremragne - Gitte (03-03-2006 16:22:05) Kom og syng med, Gitte! - Onkel Stanley (03-04-2006 12:07:17)
ros - Ricki Andersen (03-03-2006 13:41:11) Tak for ros, Ricky! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:38:35)
Tillykke med det album - Anne Mette Vyum (03-02-2006 22:38:02) Fedt at høre! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:26:58) Gør vi det godt nok - christina Lund (03-06-2006 12:24:58)
nyt album - Anja B. Rasmussen (03-02-2006 12:14:43) Hej Anja! - Onkel Stanley (03-04-2006 11:23:36)
Hvad Fa***** er det for et land - Johndee aka smukke madsen (03-01-2006 23:56:23) Har du netbank? - Michael Rasmussen (03-02-2006 00:14:55) Det kan åbenbart ikke lade sig gøre :-( - Michael Rasmussen (03-02-2006 00:25:50) Rolig nu, lillefar ... - Klaus K (03-02-2006 00:41:23) Reserver - Charlotte (03-02-2006 09:06:55) Det havde jeg ikke lige tænkt over :-D - Michael Rasmussen (03-02-2006 10:48:15) Lillefar er ikke blevet far endnu - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 10:47:18) Ork - det kommer snart ... - Klaus K (03-02-2006 16:36:45) Fona . - Line Sloth (03-02-2006 12:10:19) Tak - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 16:12:43)
Mange tak allesammen. - Rie Rasmussen (03-01-2006 22:08:57) I lige måde du:-D - Michael Rasmussen (03-01-2006 22:56:58)
Hilsen - Peter Krøis (03-01-2006 21:01:53)
tillykke - kristine (03-01-2006 20:38:17)
Tillykke :) - Maria Hille (03-01-2006 18:23:36)
Hip Hurra - Annegrethe (03-01-2006 18:19:35)
Kæmpe tillykke! - Jan Petersen (03-01-2006 18:16:47)
Kæmpe tillykke til Rie! - Per og Kristina Melika (03-01-2006 16:42:59) 40 - Niels Jørgen (03-01-2006 17:58:23)
TILLYKKE - Tanja (03-01-2006 15:55:44)
Også tillykke herfra - Steen (03-01-2006 14:28:47)
TILLYKKE! - Line Sloth (03-01-2006 13:16:19)
Også tillykke herfra :-) - Charlotte (03-01-2006 13:03:22) Hvor herligt at høre fra formanden igen ... - Klaus K (03-01-2006 13:06:55)
Glæder os helt vildt!!! - Eva Smith (03-01-2006 11:53:14) Amager Bio - Onkel Stanley (03-01-2006 19:59:41)
Tillykke, tillykke, tillykke... - Sarah Kyndesen (03-01-2006 11:18:06)
Tillykke Rie. - Malou, Milla, Mogens og Dorte (03-01-2006 08:05:37)
Tillykke Rie - Maria Kristensen (03-01-2006 06:37:54)
MARTS den bedste mdr. i alle årene:-D - Michael Rasmussen (03-01-2006 00:07:36)
tillykke rie - Mark (28-02-2006 23:44:29)
KK du er en pilfinger - Johndee aka smukke madsen (28-02-2006 21:53:53)
Tillykke med de 40 år Rie - Johndee aka smukke madsen (28-02-2006 21:52:55)
øv øv øv.... - Ole Jørgensen... (28-02-2006 21:23:09) Et lille råd - Klaus K (28-02-2006 21:51:55) :-D *SMIIIIILLL* - Tommy (03-01-2006 16:06:37)
TILLYKKE - Niels Jørgen (28-02-2006 21:03:27)
hejdansermeddrenge - Bob schrøder (28-02-2006 17:54:16)
Lydkvalitet på "Vores Bedste" - Jensby (28-02-2006 17:34:01) Nå - vi synes lige omvendt ... - Klaus K (28-02-2006 19:17:46) Lyd - definitioner - Jensby (28-02-2006 19:23:12) Teknik ... - Klaus K (28-02-2006 20:25:05) teknik - Mark (28-02-2006 23:41:26) Omvendt - Johndee aka smukke madsen (03-02-2006 00:08:03)
HIP HIP HUUURRRRAAAAA - Tommy (28-02-2006 15:40:23)
Lige et spørgsmål.. - Sarah Kyndesen (28-02-2006 14:20:01) Vi vil gøre alt for det ... - Klaus K (28-02-2006 14:44:41) Ups :) - Sarah Kyndesen (28-02-2006 15:23:53)
hvor er I dejlige...... - maria svendsen (27-02-2006 19:19:31) Det er du da osse ... - Klaus K (28-02-2006 00:18:44)
Oscar Wilde... Hm - Mia (26-02-2006 23:27:45) Sikke litterær du er blevet ... - Klaus K (28-02-2006 00:24:57) skjulte talenter! - Mia (28-02-2006 08:49:13)
Mit besyv - fornem udgivelse - Sven (26-02-2006 18:27:03)
Super cd/dvd - Annegrethe (25-02-2006 22:38:47)
Sangbogen 2 ? - Daisi (25-02-2006 17:15:56) Jowda - i 2007 - Klaus K (28-02-2006 01:04:21) Opdagelse.. - Sarah Kyndesen (28-02-2006 14:25:00)
|