FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Det var da et helt vildt album... - Frank Jensen (25-02-2006 16:53:24)
            Superlækre, wow, herligt ! :O) - Onkel Stanley (28-02-2006 10:45:57)

  • Sølund Festival. - Christian Holm Hansen (25-02-2006 00:09:11)

  • Hold da op.... - Mette F (24-02-2006 22:23:32)

  • koncert - Charlotte Nielsen (24-02-2006 20:10:39)

  • Danser med Drange - 1993 - - Kenneth Hansen (24-02-2006 20:09:27)
            Ups - Kenneth Hansen (24-02-2006 20:32:14)
                 hæhæ - Charlotte (24-02-2006 20:43:00)
            DmD 1993 - Niels Jørgen (25-02-2006 17:24:38)
                           Undskyld Rie - Niels Jørgen (25-02-2006 19:16:51)

  • Super fedt! ;o) - Christina, Camilla, Pernille og Sandra (24-02-2006 20:01:14)

  • Super start på weekenden! - Jan Petersen (24-02-2006 17:27:09)

  • Dejlig overraskelse! - Kristina Melika (24-02-2006 16:11:21)
            Lige et spørgsmål! - Kristina Melika (25-02-2006 15:10:03)
                 Jamen ... tag din fætter med - Klaus K (25-02-2006 15:35:28)

  • første anmeldelse Gør vi det godtnok - Johndee aka smukke madsen (23-02-2006 23:00:53)
            ? ? ? - annemette (25-02-2006 19:26:55)
                 du må meget gerne være uenig - Johndee aka smukke madsen (25-02-2006 19:55:10)

  • øhhhh har lige et spørgsmål til den nye dvd - kristine (23-02-2006 22:25:07)
            Det er Jer begge to :-) - Klaus K (25-02-2006 00:00:31)
                 jo det er da helt ok - krsitne (25-02-2006 17:34:09)

  • I Er For Fede - Irene Larsen (23-02-2006 15:23:56)

  • I gør det FANTASTISK godt - Henriette (23-02-2006 09:55:28)
            Ih - tak! - Klaus K (23-02-2006 14:01:31)

  • I gør det helt afgjort godt nok! - Bente Hyldgaard (23-02-2006 03:31:29)

  • en hilsen fra søborg - Sally Sporup (22-02-2006 20:51:47)
            Hej Sally :O) - Onkel Stanley (23-02-2006 14:18:12)

  • CDen er på vej - Annegrethe (22-02-2006 19:09:53)
            tja... post dk er ikke så hurtige - Annegrethe (23-02-2006 17:40:41)

  • En dejlig morgen udsat for mix ! - Henrik Andersen (22-02-2006 17:56:12)
            Ja, det er sgu noget af et remix ... - Klaus K (22-02-2006 23:55:49)
                 Hmm - Sarah Kyndesen (23-02-2006 13:30:25)
                      Så er du nok enig med Onkel Stanley - Klaus K (23-02-2006 13:44:44)
                           Alt er godt :O) - Onkel Stanley (23-02-2006 14:12:55)
                                Det var da heldigt! - Sarah Kyndesen (23-02-2006 14:55:37)

  • Forsinket tillykke til Stanley! - Kristina Melika og Per (21-02-2006 16:40:43)
            hej stanley. - camilla møller hansen (22-02-2006 18:35:08)

  • Tak allesammen! :O) - Onkel Stanley (21-02-2006 10:21:35)
            Det var da det mindste - Sven (21-02-2006 16:13:06)
            tillykke stanley - Mark (21-02-2006 17:27:56)

  • Tillykke til Stanley - Johndee aka smukke madsen (20-02-2006 16:22:09)
            STORT tillykke herfra - Sven (20-02-2006 19:22:06)
            % - camilla møller hansen (22-02-2006 18:57:58)

  • Tillykke med dagen Stanley :-D - Michael Rasmussen (20-02-2006 16:19:42)

  • Tillykke Stanley - Malou, Milla, Mogens og Dorte (20-02-2006 15:02:13)

  • Jeg glæder mig enormt meget ved Portalen:-D - Michael Rasmussen (19-02-2006 00:43:53)

  • vi ses og jeg glæder mig - mark (18-02-2006 21:52:44)

  • Den nye CD/DVD - Klaus (17-02-2006 21:09:18)
            Nej - den nye er ny - Klaus K (17-02-2006 21:23:07)

  • Gør vi det godt nok? - Michael Balle (17-02-2006 19:36:22)
            Hva så her ... ? - Klaus K (17-02-2006 20:27:29)
                 Ja, det er da et god bud, tak - Michael Balle (27-02-2006 13:51:13)
                 Et lille forslag... - Michael Balle (27-02-2006 13:53:56)

  • Gør vi det godt nok? - Nanna (17-02-2006 14:05:39)

  • Singel til Download - Simon (16-02-2006 21:01:13)
            Dumme mig - Simon (16-02-2006 21:06:36)

  • All my love? - Dinne Elgaard Pedersen (16-02-2006 17:44:49)
            tror jeg kan hjælpe - Annegrethe (16-02-2006 18:08:34)
                 Tak - Dinne (16-02-2006 18:13:10)
            All my love? - Line Sloth. (16-02-2006 18:09:03)
                           Tak - Dinne (16-02-2006 18:13:59)
                                ;D - Line Sloth (17-02-2006 16:50:08)
            All my love - Henning Therkildsen (16-12-2019 13:40:37)

  • Jeg glæder mig. - morten (16-02-2006 14:27:53)

  • This site seems a bit outdated...? - andy (16-02-2006 00:35:45)

  • Nice ;D - Line Sloth (15-02-2006 22:51:30)

  • Antal forudbestillinger - Annegrethe (15-02-2006 22:14:17)
            Hvor meget koster den DVD/CD? - Michael Rasmussen (15-02-2006 22:58:48)
                 Den koster... - Sarah Kyndesen (16-02-2006 13:15:50)
                 Følg linket ... - Klaus K (16-02-2006 13:19:01)
                           Kan jeg ikke købe den igennem jer? - Michael Rasmussen (16-02-2006 14:22:54)
                                Den lokale FONA - Mia (16-02-2006 22:19:43)
                                     Tak - Michael Rasmussen (16-02-2006 23:07:52)

  • Skanderborg festival.. - Klaus Larsen (15-02-2006 21:30:13)
            Plakatkonkurrence igen ... ? - Klaus K (17-02-2006 01:32:13)

  • Guldplade - Niels Jørgen (15-02-2006 20:50:14)
            Rettelse - Niels Jørgen (15-02-2006 21:01:16)
                 Alt forladt, Niels Jørgen :O) - Onkel Stanley (16-02-2006 11:37:02)

  • Billetter til Pumpehuset - Charlotte Ekstrand (15-02-2006 13:20:33)
            Jo jeg vil gerne købe dem :-D - Michael Ramussen (15-02-2006 17:55:26)
            Uhh . - Line Sloth (15-02-2006 22:48:22)
                      Det er jeg frygteligt ked af :-( - Michael Rasmussen (15-02-2006 22:55:51)
                           billetterne solgt! - charlotte ekstrand (16-02-2006 08:59:08)
                                ;D - Line Sloth (17-02-2006 16:54:01)

  • En stor DmD-dag: Vi skal have guldplade :-) - Klaus K (14-02-2006 15:56:11)
            Halløjsa hvor det kører.... - Annitta (14-02-2006 17:17:00)
            The strongest will always survive - Johndee aka smukke madsen (15-02-2006 11:10:58)

  • Gør vi det godt nok? - Kristian E. Lundgreen (13-02-2006 21:53:55)
            En løsning til dig? - Klaus K (15-02-2006 12:42:25)
                 Nix - KED (16-02-2006 21:37:21)
                      Og dog ... - Klaus K (17-02-2006 00:48:01)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 18:01:40