FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Gør vi det godt nok - Ina (13-02-2006 21:53:49)
            Holder med Ina - Sven (14-02-2006 00:28:13)

  • Forskud på glæderne... - Maria Kristensen (13-02-2006 17:38:45)
            godt at der findes engle :o) - Onkel Stanley (14-02-2006 09:20:44)

  • Ny cd.. prisen... - Signe Agner Holm (13-02-2006 08:28:47)
            Sådan er verden ... - Klaus K (13-02-2006 12:39:37)
            Sådan gør du - Ole (13-02-2006 12:58:16)
                      Ups - pas lige på ... lidt hjælp - Klaus K (13-02-2006 13:17:00)

  • Gør vi det godt nok? - Jan Lehmann (13-02-2006 07:41:34)
            I gør det mere end godt - Steen (13-02-2006 10:12:03)

  • Fantalastisk! - Sarah Kyndesen (02-12-2006 16:08:31)

  • I gør det godt nok!!! - Kristina Melika (02-12-2006 12:37:34)

  • mobil - ting - Thomas (02-08-2006 23:58:51)
            Jo - det kommer ... - Klaus K (02-12-2006 01:07:58)

  • Den nye sang? - Mia (02-05-2006 20:55:42)
            Nyt album 24. feb - Klaus K (02-06-2006 03:20:01)
                 Takker - Mia (02-06-2006 08:07:51)
                      ventetid - Annegrethe (02-11-2006 17:37:08)

  • Ny cd. - Anne (02-05-2006 20:34:53)

  • koncert - Rikke Enghuus (02-05-2006 20:04:39)
            Koncert Odense - Brian (02-10-2006 18:52:08)

  • Ny DVD - Jan Lehmann (02-05-2006 10:01:17)
            en lille trykfejl ... - Onkel Stanley (02-10-2006 17:05:32)

  • Spørgsmål? - Michael Rasmussen (02-03-2006 16:57:48)

  • Hvordan kontakter man jer?? - Anne Mette medl nr. 080 (02-02-2006 10:51:06)
            Mail er godt ... - Klaus K (02-02-2006 12:51:48)
            Hvem er vi..? - Rie Rasmussen (02-02-2006 12:52:29)

  • billeder af jer... - Ole Jørgensen (02-01-2006 18:31:42)

  • Langelands anno 2006 - Tania (30-01-2006 23:16:54)
            Forklaring - Rie Rasmussen (02-02-2006 13:43:51)
                 ;D - Line Sloth (02-05-2006 21:28:36)

  • DmD koncerten ved Greve Portalen :-D - Michael Rasmussen (30-01-2006 22:33:02)

  • Koncert - Brian (30-01-2006 21:27:19)

  • jeg glæder mig - Mark Nilsson (29-01-2006 00:40:20)
            Kan ikke love - Rie Rasmussen (02-02-2006 13:30:28)

  • RIE - 40 ÅR - Tina Caldana (24-01-2006 15:05:56)
            Rie 40 - Johndee aka smukke madsen (26-01-2006 00:32:09)
                 Smiger - Rie Rasmussen (26-01-2006 09:23:27)
                      Smiger - johndee/aka smukke Madsen (28-01-2006 16:56:21)
            40 år - juhuu - Rie Rasmussen (26-01-2006 09:19:47)
                                Rie 40 år ! umuligt......:-D - Michael Rasmussen (26-01-2006 10:25:13)
            Teløgge Rie - Sven (28-01-2006 01:50:56)

  • greatest hits - mikkel (24-01-2006 13:58:16)

  • Vi GLÆDER os - Ida (24-01-2006 13:45:33)
            Grib Chancen - Rie Rasmussen (26-01-2006 12:29:44)
                 ;-) - Ida (26-01-2006 14:00:02)

  • Forsinket Nytårshilsen - Steen (20-01-2006 13:38:44)
            Vedr. "Vores bedste" - Klaus K (23-01-2006 23:08:28)

  • Aldrig undvære dig. - Den trætte, men glade mor. (20-01-2006 09:31:48)
            Kære trætte mor, sød beretning - Sven (21-01-2006 02:36:42)

  • Mark & Michael på Tour med DmD 2006 :-D - Michael Rasmussen (18-01-2006 00:20:16)
            Marts - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:50:35)
                 40 år - men stadig ung ;-) - Kristina Melika (18-01-2006 14:23:13)
                 40 År? Rie - johndee/aka smukke madsen (18-01-2006 15:51:35)
                 Det har du fuldstændigt ret i Rie :-D - Michael Rasmussen (18-01-2006 17:48:58)

  • En lille hilsen 2006 - Anders (17-01-2006 20:57:45)
            Jo da. - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:46:25)

  • er det meningen? - Lisa jønsson (17-01-2006 17:40:59)
            Nej - det er en helt almindelig forklaring - Klaus K (17-01-2006 17:45:09)

  • Greatest! - Hej Alle. (01-11-2006 23:00:58)
            Fan-edition til salg i butikker - Klaus K (01-12-2006 00:43:46)
                 og det vil jeg bestemt også - johndee/aka smukke madsen (01-12-2006 02:21:05)

  • Sjældne posters med Tøsedrengene sælges - Seve (01-10-2006 21:39:12)

  • lille forespørelse...-smiler- - Ole Jørgensen (01-10-2006 21:11:21)
            Det er OK - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:42:41)

  • Så er der igen noget at se frem til... - 2MMY (01-09-2006 11:33:57)
            tæt på en katastrofe!! ;o) - Onkel Stanley (01-09-2006 13:12:10)

  • Rock under broen - simon (01-07-2006 19:49:05)
            Lidt kærligt drilleri - johndee/aka smukke madsen (13-01-2006 19:56:40)

  • Jamen KK dog :-) - Sven (01-07-2006 14:30:33)
            Hej Sven! - Onkel Stanley (01-09-2006 08:04:30)
            Ja men han kan ta det kan han - johndee/aka smukke madsen (01-10-2006 22:17:19)
                      Self. kan Stanley... - Sven (13-01-2006 00:58:12)

  • Noget at se frem til - Brian Olesen (01-06-2006 03:58:16)
            Nå da... - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:40:05)

  • Torvehallerne i Vejle - Louise (01-05-2006 21:38:38)
            Vi ser på det. - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:38:24)

  • Var det en fejl? - Carina Hansen (01-05-2006 15:06:28)
            CDON - Mia (01-05-2006 15:22:39)

  • I er verdens Bedste..! - Jeanne (01-05-2006 10:14:41)
            Skråål - Rie Rasmussen (18-01-2006 11:36:01)

  • Kære ,. - morten (01-04-2006 21:01:34)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 19:59:32