FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • Drømmen om at blive noget stort? - Jesper (01-03-2006 19:07:17)
            Absolut ikke - Sarah Kyndesen (01-05-2006 14:18:40)

  • Karaoke CD/DVD - Michael Rasmussen (01-03-2006 01:03:27)

  • Koncerter - Torben (01-02-2006 18:56:36)
            TBA - John Dee /Aka Smukke Madsen (01-02-2006 20:53:15)

  • Norsk nytår - Klaus K (01-01-2006 10:48:40)
            kender det! - Lea (01-03-2006 20:17:22)

  • NYTÅR! - Line. (31-12-2005 13:30:17)
            Jo tak - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:48:59)

  • Godt nytår - Mark (31-12-2005 13:17:14)
            Godt nytår - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:47:38)

  • Fed gave - Karsten (28-12-2005 17:43:57)
            Gaver til sig selv. - Rie Ramussen (01-02-2006 12:22:44)

  • Grib mikrofonen??? - Rikke (27-12-2005 16:20:48)
            jeps - karina (27-12-2005 19:18:57)

  • Den bedste julegave - Anette (27-12-2005 08:25:24)
            Vi ses - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:17:43)

  • Er der nogen i himlen? - Karina (26-12-2005 18:00:05)
            Hils din veninde - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:15:55)

  • God jul & godt nytår allesammen - Klaus K. (25-12-2005 02:25:22)

  • Glædelig jul - Sarah Kyndesen (24-12-2005 16:21:28)

  • Glædelig jul! - Malou, Milla, Mogens og Dorte (24-12-2005 13:25:32)

  • Glædelig jul og godt nytår - Joannes Tausen (23-12-2005 20:45:06)

  • Glædelig jul & samt et godt Nytår :-D - Michael Rasmussen (23-12-2005 15:05:45)

  • Glædelig jul! - Christina Pilested (23-12-2005 13:36:22)

  • Rigtig glædelig jul og godt nytår. - Majbritt (23-12-2005 10:25:51)

  • Rigtig god jul - John Dee /Aka Smukke Madsen (22-12-2005 23:45:30)

  • Glædelig jul :D - morten (21-12-2005 21:12:44)

  • Et ønske - Mette Kirkskov (20-12-2005 00:01:40)

  • Tusinde tak for et super 2005 - Charlotte (19-12-2005 16:34:32)

  • musikken - Else Bathily (17-12-2005 18:43:31)

  • Gør hvad du vil! - Lea (17-12-2005 13:15:07)
            enig lea - kristine (18-12-2005 23:05:32)

  • Koncerter på Fyn - Mette M (16-12-2005 12:12:11)

  • DmD Karaoke på cd/dvd??? - Michael Rasmussen (14-12-2005 23:05:59)
            Hmm ... - Klaus K (15-12-2005 00:15:15)
                 Der finde nogle karaoke nr. - Michael Rasmussen (15-12-2005 09:54:01)
                      Der findes ihvertfald noget med Tøsedrengene... - Kristina Melika (15-12-2005 12:40:53)

  • KK ang Fan udgave af den nye cd/dvd - John Dee /Aka Smukke Madsen (14-12-2005 21:30:23)
            Det tror jeg da ... - Klaus K (14-12-2005 23:27:10)
                 ja - John Dee /Aka Smukke Madsen (14-12-2005 23:45:21)
                      Sjovt ... - Klaus K (15-12-2005 00:03:15)
                           Det gamle slæng - John Dee /Aka Smukke Madsen (15-12-2005 14:42:40)

  • En hilsen... - Monica Kristensen. (14-12-2005 09:54:09)

  • Dybfrost mix af Kolde Hjerter - John (13-12-2005 22:20:42)
            Ikke sikkert ... men måske - Klaus K (14-12-2005 23:35:39)
                 Håber dog stadig! - John (15-12-2005 22:08:01)

  • 1000 Tak for en ski.... god dvd - René Danholm (13-12-2005 22:15:16)

  • Herligt herligt! - Mia (13-12-2005 20:54:03)
            Forudbestillinger af DmD-greatest - Klaus K (14-12-2005 23:33:22)
                 de har været med - Mia (14-12-2005 23:56:29)
                      Genial ide ... - Klaus K (15-12-2005 00:12:44)
                           Godt spørgsmål. - Mia (15-12-2005 14:35:14)
                           hvad med at - sætte nisse (22-12-2005 19:47:51)
                                     godt foreslag - Mia (23-12-2005 00:04:30)

  • Pumpehuset d. 6/4 & 7/4-06 - Michael Rasmussen (13-12-2005 17:02:20)

  • afstemning - Dorthe (13-12-2005 12:48:17)
            ikke endnu - Mia (13-12-2005 19:11:59)
                 Det var jo godt! - Line. (13-12-2005 20:57:59)
                      Pyyyh ha - Dorthe (13-12-2005 21:38:12)

  • Kolding - John Dee /Aka Smukke Madsen (13-12-2005 08:19:01)

  • Cool :D - Line S (12-12-2005 18:51:47)

  • Hjælp mig.? - lisa (12-09-2005 23:00:05)
            Har du læst dette? - Klaus K (12-10-2005 02:13:30)
                 tak - Lisa (12-12-2005 16:08:32)

  • Ang. den lukket arr. / træffe aften???? - Michael Rasmussen (12-08-2005 09:57:33)
            Det har fundet sted - Klaus K (12-08-2005 23:16:20)
                 Tak for det :-D - Michael Rasmussen (12-09-2005 00:21:59)

  • " R der nogle i himlen" - Laura Olesen (12-06-2005 22:24:42)
            Tak Laura - Klaus K (12-08-2005 23:40:30)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 21:42:01