| Forum navn: Skriv hva du vil ... Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge
Læs et indlæg ved at klikke på titlen. |
Drømmen om at blive noget stort? - Jesper (01-03-2006 19:07:17) Absolut ikke - Sarah Kyndesen (01-05-2006 14:18:40)
Karaoke CD/DVD - Michael Rasmussen (01-03-2006 01:03:27)
Koncerter - Torben (01-02-2006 18:56:36) TBA - John Dee /Aka Smukke Madsen (01-02-2006 20:53:15)
Norsk nytår - Klaus K (01-01-2006 10:48:40) kender det! - Lea (01-03-2006 20:17:22)
NYTÅR! - Line. (31-12-2005 13:30:17) Jo tak - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:48:59)
Godt nytår - Mark (31-12-2005 13:17:14) Godt nytår - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:47:38)
Fed gave - Karsten (28-12-2005 17:43:57) Gaver til sig selv. - Rie Ramussen (01-02-2006 12:22:44)
Grib mikrofonen??? - Rikke (27-12-2005 16:20:48) jeps - karina (27-12-2005 19:18:57)
Den bedste julegave - Anette (27-12-2005 08:25:24) Vi ses - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:17:43)
Er der nogen i himlen? - Karina (26-12-2005 18:00:05) Hils din veninde - Rie Rasmussen (01-02-2006 12:15:55)
God jul & godt nytår allesammen - Klaus K. (25-12-2005 02:25:22)
Glædelig jul - Sarah Kyndesen (24-12-2005 16:21:28)
Glædelig jul! - Malou, Milla, Mogens og Dorte (24-12-2005 13:25:32)
Glædelig jul og godt nytår - Joannes Tausen (23-12-2005 20:45:06)
Glædelig jul & samt et godt Nytår :-D - Michael Rasmussen (23-12-2005 15:05:45)
Glædelig jul! - Christina Pilested (23-12-2005 13:36:22)
Rigtig glædelig jul og godt nytår. - Majbritt (23-12-2005 10:25:51)
Rigtig god jul - John Dee /Aka Smukke Madsen (22-12-2005 23:45:30)
Glædelig jul :D - morten (21-12-2005 21:12:44)
Et ønske - Mette Kirkskov (20-12-2005 00:01:40)
Tusinde tak for et super 2005 - Charlotte (19-12-2005 16:34:32)
musikken - Else Bathily (17-12-2005 18:43:31)
Gør hvad du vil! - Lea (17-12-2005 13:15:07) enig lea - kristine (18-12-2005 23:05:32)
Koncerter på Fyn - Mette M (16-12-2005 12:12:11)
DmD Karaoke på cd/dvd??? - Michael Rasmussen (14-12-2005 23:05:59) Hmm ... - Klaus K (15-12-2005 00:15:15) Der finde nogle karaoke nr. - Michael Rasmussen (15-12-2005 09:54:01) Der findes ihvertfald noget med Tøsedrengene... - Kristina Melika (15-12-2005 12:40:53)
KK ang Fan udgave af den nye cd/dvd - John Dee /Aka Smukke Madsen (14-12-2005 21:30:23) Det tror jeg da ... - Klaus K (14-12-2005 23:27:10) ja - John Dee /Aka Smukke Madsen (14-12-2005 23:45:21) Sjovt ... - Klaus K (15-12-2005 00:03:15) Det gamle slæng - John Dee /Aka Smukke Madsen (15-12-2005 14:42:40)
En hilsen... - Monica Kristensen. (14-12-2005 09:54:09)
Dybfrost mix af Kolde Hjerter - John (13-12-2005 22:20:42) Ikke sikkert ... men måske - Klaus K (14-12-2005 23:35:39) Håber dog stadig! - John (15-12-2005 22:08:01)
1000 Tak for en ski.... god dvd - René Danholm (13-12-2005 22:15:16)
Herligt herligt! - Mia (13-12-2005 20:54:03) Forudbestillinger af DmD-greatest - Klaus K (14-12-2005 23:33:22) de har været med - Mia (14-12-2005 23:56:29) Genial ide ... - Klaus K (15-12-2005 00:12:44) Godt spørgsmål. - Mia (15-12-2005 14:35:14) hvad med at - sætte nisse (22-12-2005 19:47:51) godt foreslag - Mia (23-12-2005 00:04:30)
Pumpehuset d. 6/4 & 7/4-06 - Michael Rasmussen (13-12-2005 17:02:20)
afstemning - Dorthe (13-12-2005 12:48:17) ikke endnu - Mia (13-12-2005 19:11:59) Det var jo godt! - Line. (13-12-2005 20:57:59) Pyyyh ha - Dorthe (13-12-2005 21:38:12)
Kolding - John Dee /Aka Smukke Madsen (13-12-2005 08:19:01)
Cool :D - Line S (12-12-2005 18:51:47)
Hjælp mig.? - lisa (12-09-2005 23:00:05) Har du læst dette? - Klaus K (12-10-2005 02:13:30) tak - Lisa (12-12-2005 16:08:32)
Ang. den lukket arr. / træffe aften???? - Michael Rasmussen (12-08-2005 09:57:33) Det har fundet sted - Klaus K (12-08-2005 23:16:20) Tak for det :-D - Michael Rasmussen (12-09-2005 00:21:59)
" R der nogle i himlen" - Laura Olesen (12-06-2005 22:24:42) Tak Laura - Klaus K (12-08-2005 23:40:30)
|