FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • hvor skal I spiller i 2006. - Anne Mette Vyum (12-05-2005 17:08:26)
            Turplan forår 2006 klar om kort tid - Klaus K. (12-05-2005 23:03:26)
            Bare - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-06-2005 19:34:41)
                      Det er ikke sikkert ... - Klaus K (12-06-2005 23:54:52)
                           Det sorte lyn - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-07-2005 00:49:47)
            Kommer I til Nordjylland? - Kristina Melika (12-07-2005 16:26:32)
                                     Baby skal forberedes ... - Klaus K (12-08-2005 00:08:17)
                                          Koncertfødsel.... - Kristina Melika (12-08-2005 21:18:46)
                                               Tænk - jeg har sådan på fornemmelsen - Klaus K (12-08-2005 23:34:52)
                                                    6. maj... - Kristina Melika (12-09-2005 18:26:17)
                                                         stakkels dig kristina - kristine (12-10-2005 23:33:36)
                                                              Venlig kommentar - Sven (12-11-2005 23:51:25)

  • Midi fil - Kim Young-Min Stigsen (12-03-2005 21:24:08)
            Her! - Onkel Stanley (12-04-2005 11:03:22)

  • Kom til at handle... HEHE - Sven (12-02-2005 10:55:33)

  • Vi ska nok få gjort en mand ud af dig! - Sarah Dalsgaard (12-01-2005 09:55:30)

  • sangen - conny (30-11-2005 20:29:04)
            Kære Lillesøster findes her - Klaus K (30-11-2005 23:49:49)

  • Sang fra det første Danser med Drenge... - Jesper (29-11-2005 20:27:06)

  • 1. advent - Mia (27-11-2005 13:34:21)
            Hvad sku julesangen hedde? - Sarah Kyndesen (27-11-2005 15:46:24)
                 Hehe! - Mette Nymark (29-11-2005 11:16:45)
            en jule-dmd-klasikker!!! - Lea (27-11-2005 16:36:33)
            enig - Lonnie Elveng (28-11-2005 13:15:57)
            snagen kunne måske hedde - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-08-2005 13:52:22)

  • Skanderborg festival.. - Klaus Larsen (24-11-2005 19:19:09)
            Måske - måske - Klaus K (25-11-2005 03:20:22)

  • lol - ahmad (23-11-2005 08:27:55)
            SÅ HOLD DIG VÆK!!!! - Michael Rasmussen (23-11-2005 09:58:06)

  • Hvor jeg langsom ! - morten. (22-11-2005 13:57:13)

  • Hej stanly. - Mark. (20-11-2005 13:00:56)

  • Øvøvøvøvøv.. - Kathrine & Rikke (18-11-2005 23:23:34)
            ingen stemme - Mia (19-11-2005 11:04:42)
            og væk var den - Onkel Stanley (20-11-2005 10:45:20)
                      Super !. - Kathrine & Rikke (21-11-2005 14:14:11)

  • Langelandsfestival 2006 - Jesper Lentz (18-11-2005 16:42:27)

  • for latterligt! - Tienna (18-11-2005 12:16:42)
            Tjaaa - Jimmy (24-11-2005 20:57:56)

  • Æ Sangbog et foreslag - John Dee / aka Smukke Madsen (17-11-2005 11:33:59)
            Sjov ide ... - Klaus K (17-11-2005 20:32:49)
                 Svar - John Dee / aka Smukke Madsen (17-11-2005 22:45:20)
                 kom i tanken om at - John Dee / aka Smukke Madsen (17-11-2005 22:46:10)
                           Fin idé! - Mette Nymark (18-11-2005 18:09:03)
            Go´ idé - Mette Kirkskov (18-11-2005 23:42:46)

  • Tak for livsglæden - Jørgen Munk Jensen (16-11-2005 12:00:21)
            Tak også dig selv ... - Klaus K (17-11-2005 20:18:04)
                 Håber sku du tager det til dig Klaus.... - Karsten (18-11-2005 17:16:47)

  • hej alle samme - ole Årup Pedersen (14-11-2005 22:09:49)

  • Sent tillykke Steffen og Kasper - John Dee / aka Smukke Madsen (14-11-2005 17:01:53)

  • Sent tillykke Steffen og Kasper - John Dee / aka Smukke Madsen (14-11-2005 17:01:53)
            Tak - Steffen (15-11-2005 08:59:28)
                 Hej Steffan, det er ikke 40 du bliver, vel? - Karsten Sørensen (18-11-2005 17:01:48)
                      41 - Steffen (23-11-2005 17:05:38)
                           puha, kan man mærke forskel? - Karsten Sørensen (24-11-2005 23:00:48)
                                Ork - bare rolig ... - Klaus K (25-11-2005 03:26:56)
                                     tak for det råd? - Karsten Sørensen (26-11-2005 00:23:37)
                                     tak for det råd? - Karsten Sørensen (26-11-2005 00:36:46)

  • tilykke steffen - mark (13-11-2005 20:35:20)
            Mange tak - Steffen (14-11-2005 11:42:38)

  • Tillykke med dagen Steffen!!!!!! - Michael Rasmussen (13-11-2005 14:34:59)
            Vejret og tak - Steffen (14-11-2005 11:45:13)

  • Tillykke Steffen - Malou, Milla, Mogens og Dorte (13-11-2005 09:33:13)
            Hip hip hurraaaa - Sarah Kyndesen (13-11-2005 11:25:34)
                 TAK TAK - Steffen (14-11-2005 11:51:26)

  • Tak for Jeres støtte ... - Klaus K (11-11-2005 18:58:44)
            Det er grotesk - Sven (11-12-2005 14:09:40)
            Det manglede da bare - JohnDee /Aka Smukke Madsen (13-11-2005 17:15:37)
            Ikke helt enig med jer - Jogge (21-11-2005 14:11:11)
                           Indskrænkende dom ... - Klaus K (21-11-2005 16:59:25)

  • STØT DmD!!!!!! - Michael Rasmussen (11-11-2005 16:41:46)

  • jeg støtter også jer - Mark (11-11-2005 13:17:41)

  • Det er surt at I tabet sagen. - Anne Mette (11-11-2005 12:11:44)

  • Nye koncerter - Mette (11-09-2005 08:53:26)
            Hurtigst muligt - Rie R (11-10-2005 09:04:38)
                 TAK - Mette (11-10-2005 12:09:14)

  • Hvordan gik det? - Mette Nymark (11-09-2005 07:18:57)
            Klar dom - imod DmD - Klaus K (11-11-2005 01:32:23)
                 DMD indsamling!!! - Mette Nymark (11-11-2005 08:55:30)
                 Som fan - John Dee / aka Smukke Madsen (11-11-2005 09:28:53)
                           Tak. - Mette nymark (11-11-2005 10:03:38)
                                Fedt, initiativ, men uforståelig dom!!! - Charlotte (11-11-2005 10:55:20)
                                     Nu står verden da ikke længere... - Tommy (11-11-2005 12:43:46)
            FED IDE. - Line . (15-11-2005 20:17:46)

  • Tilykke til manden med tønderne - Simon Petersen (11-07-2005 20:01:42)
            Tak Skal I Ha´:-) - Kasper Langkjær (11-08-2005 12:45:24)

  • tilykke - Mark (11-07-2005 19:37:40)

  • Tillykke med dagen Kasper :-) - Michael Rasmussen (11-07-2005 16:43:09)

  • I dag er det Kasper´s fødselsdag...... - Sarah Kyndesen (11-07-2005 09:52:47)

  • Tillykke Kasper. - Malou,Milla, Mogens og Dorte (11-07-2005 07:52:14)

  • Pakistan Hjælp - off topic - ebbe hansen (11-06-2005 21:28:07)
            Godt, Ebbe - lad os alle give ... - Klaus K (11-07-2005 00:13:37)

  • hej stanly - Mark (11-05-2005 13:15:57)

  • God ferie - John Dee / aka Smukke Madsen (11-04-2005 17:00:38)
            Ferie & ferie ... - Klaus K (11-06-2005 03:05:38)
                 Hukommelse - John Dee / aka Smukke Madsen (11-06-2005 13:09:25)
                      Min bas - Klaus K (11-07-2005 00:46:24)
                           død af grin - John Dee / aka Smukke Madsen (11-07-2005 01:03:16)

  • Så er stemmerne tilbage..:-D - Camilla Og Tanya (11-04-2005 08:27:18)
            det er min osse! - Onkel Stanley (11-05-2005 08:08:08)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    22-06-2026 23:31:16