Turplan forår 2006 klar om kort tid - Klaus K. (12-05-2005 23:03:26) Bare - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-06-2005 19:34:41) Det er ikke sikkert ... - Klaus K (12-06-2005 23:54:52) Det sorte lyn - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-07-2005 00:49:47) Kommer I til Nordjylland? - Kristina Melika (12-07-2005 16:26:32) Baby skal forberedes ... - Klaus K (12-08-2005 00:08:17) Koncertfødsel.... - Kristina Melika (12-08-2005 21:18:46) Tænk - jeg har sådan på fornemmelsen - Klaus K (12-08-2005 23:34:52) 6. maj... - Kristina Melika (12-09-2005 18:26:17) stakkels dig kristina - kristine (12-10-2005 23:33:36) Venlig kommentar - Sven (12-11-2005 23:51:25) Her! - Onkel Stanley (12-04-2005 11:03:22) Kære Lillesøster findes her - Klaus K (30-11-2005 23:49:49) Hvad sku julesangen hedde? - Sarah Kyndesen (27-11-2005 15:46:24) Hehe! - Mette Nymark (29-11-2005 11:16:45) en jule-dmd-klasikker!!! - Lea (27-11-2005 16:36:33) enig - Lonnie Elveng (28-11-2005 13:15:57) snagen kunne måske hedde - John Dee /Aka Smukke Madsen (12-08-2005 13:52:22) Måske - måske - Klaus K (25-11-2005 03:20:22) SÅ HOLD DIG VÆK!!!! - Michael Rasmussen (23-11-2005 09:58:06) ingen stemme - Mia (19-11-2005 11:04:42) og væk var den - Onkel Stanley (20-11-2005 10:45:20) Super !. - Kathrine & Rikke (21-11-2005 14:14:11) Tjaaa - Jimmy (24-11-2005 20:57:56) Sjov ide ... - Klaus K (17-11-2005 20:32:49) Svar - John Dee / aka Smukke Madsen (17-11-2005 22:45:20) kom i tanken om at - John Dee / aka Smukke Madsen (17-11-2005 22:46:10) Fin idé! - Mette Nymark (18-11-2005 18:09:03) Go´ idé - Mette Kirkskov (18-11-2005 23:42:46) Tak også dig selv ... - Klaus K (17-11-2005 20:18:04) Håber sku du tager det til dig Klaus.... - Karsten (18-11-2005 17:16:47) Tak - Steffen (15-11-2005 08:59:28) Hej Steffan, det er ikke 40 du bliver, vel? - Karsten Sørensen (18-11-2005 17:01:48) 41 - Steffen (23-11-2005 17:05:38) puha, kan man mærke forskel? - Karsten Sørensen (24-11-2005 23:00:48) Ork - bare rolig ... - Klaus K (25-11-2005 03:26:56) tak for det råd? - Karsten Sørensen (26-11-2005 00:23:37) tak for det råd? - Karsten Sørensen (26-11-2005 00:36:46) Mange tak - Steffen (14-11-2005 11:42:38) Vejret og tak - Steffen (14-11-2005 11:45:13) Hip hip hurraaaa - Sarah Kyndesen (13-11-2005 11:25:34) TAK TAK - Steffen (14-11-2005 11:51:26) Det er grotesk - Sven (11-12-2005 14:09:40) Det manglede da bare - JohnDee /Aka Smukke Madsen (13-11-2005 17:15:37) Ikke helt enig med jer - Jogge (21-11-2005 14:11:11) Indskrænkende dom ... - Klaus K (21-11-2005 16:59:25) Hurtigst muligt - Rie R (11-10-2005 09:04:38) TAK - Mette (11-10-2005 12:09:14) Klar dom - imod DmD - Klaus K (11-11-2005 01:32:23) DMD indsamling!!! - Mette Nymark (11-11-2005 08:55:30) Som fan - John Dee / aka Smukke Madsen (11-11-2005 09:28:53) Tak. - Mette nymark (11-11-2005 10:03:38) Fedt, initiativ, men uforståelig dom!!! - Charlotte (11-11-2005 10:55:20) Nu står verden da ikke længere... - Tommy (11-11-2005 12:43:46) FED IDE. - Line . (15-11-2005 20:17:46) Tak Skal I Ha´:-) - Kasper Langkjær (11-08-2005 12:45:24) Godt, Ebbe - lad os alle give ... - Klaus K (11-07-2005 00:13:37) Ferie & ferie ... - Klaus K (11-06-2005 03:05:38) Hukommelse - John Dee / aka Smukke Madsen (11-06-2005 13:09:25) Min bas - Klaus K (11-07-2005 00:46:24) død af grin - John Dee / aka Smukke Madsen (11-07-2005 01:03:16) det er min osse! - Onkel Stanley (11-05-2005 08:08:08) | ||
|