FORUM
Ris, ros, diskussioner mm ...
Forum navn: Skriv hva du vil ...

Dette forum er beregnet til indlæg om (og til) Danser med Drenge

Læs et indlæg ved at klikke på titlen.


Nyt indlæg | Oversigt alle rum

  • til morten - allan (30-03-2002 11:32:34)
            Wavestation - Oberst Bolvig (30-03-2002 23:18:44)

  • sur RZZ-RZZ-RZZ - Fanny (28-03-2002 12:55:41)
            Op med humøret ... :-) - Klaus K. (28-03-2002 23:12:36)
                 Tak for de gode råd - Ricky (29-03-2002 05:02:00)
                      Hej Ricky - selv tak ... - Klaus K. (31-03-2002 22:17:53)

  • juhuuuuuuuuuuuuuuuu!!! :0) - Mette Nymark (26-03-2002 09:58:50)
            Ja - selvfølgelig ... ! - Klaus K. (28-03-2002 02:26:25)
                 1000 tak.... :0) - Mette Nymark (igen) (30-03-2002 15:46:40)

  • OBS: Hard-core koncert i Pumpehuset flyttet ..! - Webmaster (25-03-2002 21:28:46)

  • til Rie - Hans Larsen (21-03-2002 19:43:12)
            Smukke ord - Rie Rasmussen (22-03-2002 09:58:33)

  • Hvor kan jeg få .......... - Søren Jensen (17-03-2002 15:42:41)
            Jeg går op og lægger mig ... - Klaus K. (17-03-2002 23:28:18)
                 ja det er den - søren jensen (19-03-2002 12:30:34)

  • Danmarks bedste band - Irene Larsen (12-03-2002 13:11:54)
            Iiiihhh ... er det virkelig os? :-) - Klaus K. (12-03-2002 14:21:06)
            Enig - Heidi Maisted (12-03-2002 19:00:17)

  • Turne-Plakat - Kraken (03-08-2002 15:42:38)
            Ja - den er fed, ikke? - Klaus K. (03-09-2002 01:33:20)
                 DAAAMN - Kraken (03-09-2002 11:08:41)

  • En klage fra Århus! - Michael Thomsen (03-08-2002 11:54:33)
            Det skal ikke gentage sig ... - Klaus K. (03-09-2002 01:27:27)

  • ET NYT LIVEALBUM ????????? - Heidi Maisted (03-05-2002 14:36:35)
            Heidi - du er skøn ... hva med en dvd med dmd? - Klaus K. (03-09-2002 01:45:30)
                 tak for ros - Heidi Maisted (03-09-2002 11:31:02)
                      Klaus og Rie - Heidi Maisted (03-10-2002 11:42:01)
                           info - Rie Rasmussen (03-10-2002 14:15:09)
                                jeg glemte lige... - Rie Rasmussen (11-03-2002 12:07:51)
                      Det er en rigtig god ide .. ! - Klaus K. (03-10-2002 12:50:05)

  • TIVOLI??? - Belinda (03-04-2002 07:58:51)
            Tivoli - Maj (03-04-2002 11:40:35)
                 19. april ... shhhh ...! - Klaus K. (03-04-2002 12:17:12)
                      Fanny???? - Aske (03-04-2002 20:46:42)
                           Fanny???? - Fanny (04-02-2002 22:25:06)

  • ENDELIG starter koncerterne igen......... - Lizette (03-02-2002 00:15:26)
            Ja - endelig ... ! - Klaus K. (03-02-2002 00:29:28)
                 Ok - Lizette (03-04-2002 08:29:23)

  • Fedt Stamtræ!!! - Mathilde Dam (26-02-2002 17:24:00)
            Hehe ... ja, ikke osse? - Klaus K. (26-02-2002 23:56:39)

  • nodebog m.m. - allan (17-02-2002 17:57:43)
            Vi tænker så det knager ... - Klaus K. (20-02-2002 12:44:19)

  • Pumpehuseet for hardcorefans - Thomas (17-02-2002 11:14:56)
            Ja - en god ide ... - Klaus K. (17-02-2002 15:17:58)
                 En god ide - 2 - Klaus K. (17-02-2002 15:19:43)

  • Pumpehuseet for hardcorefans - Thomas (17-02-2002 11:13:40)
            Mange gode forslag - Rie Rasmussen (18-02-2002 09:56:46)
                 Forslag - Thomas (18-02-2002 12:50:26)
            Kom bare med dine forslag - Klaus K. (18-02-2002 23:20:53)
                           kan nogen høre mit raab ? - Thomas (19-02-2002 12:06:00)
                                Bange for at miste dig - Heidi da dum da daj (19-02-2002 12:20:48)
                                     pumpehuset - Majbritte Petersen (19-02-2002 18:00:26)
                                          Fine forslag - har I flere ... ? - Klaus K. (19-02-2002 23:53:05)
                                               Forslag - Per Larsen (03-04-2002 13:20:05)
                                                    Yes - manner ... ! - Klaus K. (03-05-2002 00:12:12)
                                                         Kanon ide - Hans (03-05-2002 19:58:52)
                                                              Tak!!! - Rie Rasmussen (06-03-2002 11:36:11)
                                                    nemlig - Rie Rasmussen (06-03-2002 11:24:33)

  • Var det en fejl - Hanne Lauridsen (15-02-2002 21:48:28)
            Godt nummer - Rie Rasmussen (18-02-2002 09:52:45)

  • Tip en ven - Camilla Jensen (15-02-2002 20:00:13)
            Vi har været dovne ... - Klaus K. (15-02-2002 21:40:54)

  • KANON!!!!!!!! - Belinda (15-02-2002 13:54:36)
            Ja - det skal blive sjovt ... ! - Klaus K. (15-02-2002 21:44:19)

  • tak - steffen qwist (13-02-2002 19:56:21)
            Selv tak - Klaus K. (14-02-2002 00:27:47)

  • Fan-koncert??? - Katrine (02-11-2002 20:08:44)
            En strålende ide ! - Klaus K. (02-12-2002 11:41:37)
                 Pumpehuset, OK - 28. september 2002 - Klaus K. (02-12-2002 16:18:51)
                      WAUW! - Glade-Katrine (02-12-2002 18:26:04)
            Ja, Staenley er en skøn ,sprød steg - Chalotte (02-12-2002 19:12:33)
                                ... når han altså ikke blir FOR gennemstegt ;-) - Klaus K. (13-02-2002 15:18:55)

  • kom til hede rytmer i silkeborg - anette bruun (02-11-2002 16:53:34)
            Hede rytmer ... det er lige os ;-) - Klaus K. (02-12-2002 11:36:54)
                 spil hos os i silkeborg, midt i en bøgeskov - Anette Bruun (02-12-2002 16:07:58)
                      Det lyder sgu da skønt ... - Klaus K. (02-12-2002 16:13:21)
                           Til klaus - anette bruun (13-02-2002 10:43:12)
                                Jeg har lige checket ... - Klaus K. (13-02-2002 15:38:30)
                                     tak ! - anette bruun (13-02-2002 21:43:51)

  • Spørgsmål til Klaus K. - Mick. (02-07-2002 18:57:46)
            Ja, ja, jeg ska nok ... - Klaus K. (02-07-2002 23:15:38)

  • Spørgsmål til Klaus K. - Mick. (02-07-2002 18:57:36)

  • Nu spørger jeg altså igen... - Stine (02-07-2002 14:46:45)
            OK, OK ... - Klaus K. (02-07-2002 23:25:58)

  • På utallige opfordringer: Becifringer ...! - Klaus K. (05-02-2002 21:35:55)

  • Hvorfor - Lars Bjørnstad (05-02-2002 20:40:43)
            Tja, hvorfor egentlig ikke ? - Klaus K. (05-02-2002 22:10:41)

  • noder - allan (05-02-2002 17:36:28)

  • "Gør hvad du vil..." - Stine (05-02-2002 14:15:27)

  • Noder - Sarah (02-04-2002 13:19:19)
            Noder, noder & becifringer ... - Klaus K. (05-02-2002 01:49:49)
                 Øv - Sarah (05-02-2002 14:24:00)
                      Becifringer uploadet - Klaus K. (02-07-2002 23:28:22)
                           Skønt - Sarah (27-09-2002 09:46:49)

  • Indlæg fjernet af Jørgen - Døtter (02-04-2002 08:17:54)
            Selv tak du ... - Klaus K. (02-04-2002 10:26:13)

  • koncert - allan (02-01-2002 21:13:39)
            Jelling-Festival .... jo - måske - DmD-booking (02-02-2002 00:43:17)

  • til morten - allan (23-01-2002 18:02:03)
            Keyboard - Oberst Bolvig (24-01-2002 15:28:21)

  • Kommer I ikke snart til NORDSJÆLLAND - Sanne (23-01-2002 14:07:22)
            Vi har lige været i Hørsholm Skøjtehal ... - Klaus K. (23-01-2002 23:11:25)
                 Ok. Cafe Slotsbio er for lille - Sanne (18-02-2002 13:39:02)

  • Fanbrev til Rie - Steffen Nielsen. Hovedgaden. 5932Humble (22-01-2002 14:16:30)
            Ingen fanklub, men... - Rie (23-01-2002 09:52:57)

  • Hvor er du skøn! - Rikke (21-01-2002 20:03:55)
            Tak i lige måde, min søde ... ! - Klaus K. (22-01-2002 00:16:20)

  • En meget vellykket koncert! - Lars (21-01-2002 17:41:16)
            Ja, det kørte da fint ... - Klaus K. (22-01-2002 00:24:08)


  • Nyt indlæg | Oversigt alle rum | Se tidligere indlæg | Se senere indlæg
    27-06-2026 15:08:49