hej michael - kristine (11-03-2005 20:28:46) Tak - Michael Rasmussen (11-03-2005 21:43:01) Det har været der. - Mia (11-03-2005 23:26:19) Selv tak Susanne! - Onkel Stanley (11-04-2005 06:36:55) det samme siger jeg også:-) - Michael Rasmussen (11-01-2005 17:55:50) Godt Morten. - Rie Rasmussen (31-10-2005 14:01:46) Hej :D - morten (31-10-2005 14:28:06) :D - Morten (31-10-2005 16:51:42) Det var nu ikke Martin jeg hed!!! - Michael Rasmussen (31-10-2005 19:18:24) Hovsa . - morten . (31-10-2005 21:20:31) Jo det syntes jeg:-) - Michael Rasmussen (31-10-2005 22:57:21) Hehe , - morten (11-02-2005 16:09:11) Ikke helt enig.. - Line. (30-10-2005 15:51:10) Det har du skam også ret i.. - Kristoffer (31-10-2005 18:54:51) Ja det er rigtig. - Line (31-10-2005 20:52:23) Klart fedest om aftenen... - Kristoffer (11-01-2005 17:50:33) Jeg tilslutter mig Tak for i år !!! - PAPS Torben Klint Jensen (30-10-2005 15:13:30) 1000 tak, Ole ... ! - Klaus K (30-10-2005 13:07:47) bror kalles kael - Rasmus (11-02-2005 03:17:19) Bror Kalles Kapel - Rasmus (11-02-2005 03:26:11) For få drenge... - Rie Rasmussen (31-10-2005 13:57:59) Smuk koncert - Rie Rasmussen (31-10-2005 13:54:06) Energi - Rie Rasmussen (31-10-2005 13:47:35) Ja. - Line. (31-10-2005 20:54:05) Glimrende idé! - Onkel Stanley (29-10-2005 12:15:16) Kære Jannie fra Silkeborg - Rie Rasmussen (31-10-2005 13:44:14) ups - Carsten Larsen (27-10-2005 20:59:19) Bare vi vidste det ... - Klaus K (27-10-2005 15:18:52) Ingen hastværk :) - Mette Nymark (27-10-2005 15:39:36) Vi ses også - Rie Rasmussen (27-10-2005 09:15:12) Det håber jeg også jeg gøre:-) - Michael Rasmussen (27-10-2005 17:50:39) Vi ses - Rie Rasmussen (27-10-2005 09:13:05) Musik er godt - Rie Rasmussen (27-10-2005 09:12:01) Når vandet savner fingeren - Klaus K (25-10-2005 00:13:25) fantastiske ord - Mia (25-10-2005 08:46:57) Lillesøster - Mette Kirkskov (26-10-2005 00:15:17) Vi er meget glade ... - Klaus K (26-10-2005 02:01:14) Flot skrevet af jer alle - Sven (26-10-2005 09:15:42) mange tak for det?!!.. - Karsten (26-10-2005 13:56:05) Tak for dine ord - Sven (28-10-2005 09:04:37) Hej Louise - en ide ... - Klaus K (23-10-2005 16:24:31) Desværre - Rie Rasmussen (24-10-2005 23:10:55) Sangbogen - Jan Vestergaard (25-10-2005 09:20:15) Kaffe?? - Rie Rasmussen (24-10-2005 23:04:29) Kaffe ?? -Jo endda god, men også mine initialer - BKI (25-10-2005 18:39:43) Det har vi haft - Rie Rasmussen (24-10-2005 23:01:57) ja - tienna (25-10-2005 10:03:25) Festligt - Rie Rasmussen (27-10-2005 10:12:27) Det ville da være skønt ... - Klaus K (21-10-2005 15:46:42) Så er det da godt vi har dig ... - Klaus K (21-10-2005 15:56:37) Cykkelstyroverskæg - John Dee / aka Smukke Madsen (21-10-2005 22:49:41) Jo - den spiller vi da som regel - Klaus K (21-10-2005 16:01:43) tak klaus - Mia (21-10-2005 22:08:08) Undskyld / Sorry (for fejlene i indlæg) - Tommy (10-12-2005 15:38:17) Vi aner det ikke ... - Klaus K (10-07-2005 12:05:38) tak for det!! - Karsten (10-08-2005 11:49:27) | ||
|